Joo-o, ulkona näyttää olevan hyvä ilma ja kaikkea kivaa muutenkin, mutta tuuli on aivan pirullisen kylmä. .__. Koulussa oli kai ihan normaalia ja sen sellaista (paitsi että oli matematiikan koe ja 1500 juoksu, olin aika henkihieverissä sen jälkeen... hehe kuntotestistä 6+!), kävin jopa leikkaamassa hiuksenikin tänään. Pelailin tässä vähän alteillani ja koko ajan olen yrittänyt etsiä hyvää WoW-foorumia. Jos joku tietäisi hyvän sellaisen, voisikohan se kiltti persoona linkittää sen? Tänään saavutin jopa 22-tason Kalanraadollani, ja sain ensimmäisen vesitoteemini, ja olen myös nykyisin restoration-shamaani!

Wyh wyh. Tullut tätäkin blogia päiviteltyä tänään erikoisen paljonkin, mutta lisäyksiä vieläkin on tiedossa! Suurin osa WoW-hahmojeni screenshoteista on ottamatta, mutta lisäilen niitä tässä kun jaksan. Pitää käydä selailemassa vähän muidenkin vuodatus.net in käyttäjien sivustoja ja käydä kommentoimassa vielä että minun pienimuotoiset sivutkin saavat vielä osansa huomiosta.

En malta odottaa, että hyvä WoW-ystäväni Joebub saa koulutyönsä valmiiksi että voimme jatkaa seikkailuamme Hellfire Peninsulassa. Vielä pitäisi jaksaa kestää "soolottamista" viikko. ;_;

Harmillista, kun olen hukannut kamerani kaapelin! En voi julkaista "kauniita" töitäni omalla pikku blogillani! Saisi veli lainata omaa kameeransa minulle. :3